Politica noastră de rambursare și returnare durează 14 de zile. Dacă au trecut 14 de zile de la achiziția dvs., nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, acesta trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt exceptate de la returnare. Produsele perisabile, cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele, nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Articole suplimentare care nu se returnează:
Carduri cadou
Produse software descărcabile
Unele articole de sănătate și de îngrijire personală
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau de o dovadă a achiziției.
Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi la producător.
Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
Rambursări
Odată ce returul dvs. este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă notifica că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dvs.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda inițială de plată, în termen de un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este postată oficial.
Apoi contactați banca. Există adesea o perioadă de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la office@anandaclinic.ro
Articole de vânzare
Numai articolele la preț normal pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.
Schimburi
Noi înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă aveți nevoie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la {adresa de e-mail} și trimiteți articolul dvs. la adresa firmei
Cadouri
Dacă articolul a fost marcat ca cadou atunci când a fost achiziționat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returului dvs. După primirea articolului returnat, vi se va trimite prin poștă un certificat cadou.
În cazul în care articolul nu a fost marcat ca fiind un cadou atunci când a fost achiziționat sau persoana care a făcut cadoul și-a expediat comanda pentru a v-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare persoanei care a făcut cadoul și aceasta va afla despre returnarea dvs.
Returnări prin expediere
Pentru a returna produsul, trebuie să trimiteți produsul prin poștă la adresa firmei.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de returnare va fi dedus din rambursarea dvs.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la dumneavoastră poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, puteți lua în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați-ne la office@anandaclinic.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări