Hidrocolonoterapia cu Ozon

Despre ozonoterapie se spune că este un remediu minune care vine în întâmpinarea unui număr impresionant de afecţiuni şi al cărui efect cumulativ poate fi observat în timp.

Descoperit în anul 1840 de către chimistul german Christian Schonbein, ozonul este folosit în întreaga lume atât în scop curativ cât şi paliativ. Cu ajutorul tratamentului bazat pe un amestec de oxigen şi ozon, este facilitată regenerarea ţesuturilor şi reluarea funcţiilor vitale pentru sănătate.

Hidrocolonoterapia cu ozon este o metodă 100% naturală şi extrem de eficientă de detoxifiere a organismului.

Colonul este organul prin care trec toate deşeurile din organism, rolul său fiind acela de le „depozita” provizoriu până când, prin contracţia intestinului, acestea sunt trimise către rect pentru a fi eliminate. Însă nu toate reziduurile reuşesc să fie transportate în mod corect către rect, iar dacă nu este curăţat la intervale regulate de timp, în urmă descompunerii toxinelor, în colon pot apărea paraziţi asociaţi problemelor gastrointestinale, sindromului de colon iritabil sau afecţiunilor intestinului gros. Hidrocolonoterapia este o metodă eficientă de curăţare în profunzime a colonului, de un real ajutor atât în prevenirea problemelor de sănătate, cât şi în tratarea unor afecţiuni supărătoare în viaţa de zi cu zi.

Ce probleme pot fi ameliorate cu ajutorul şedinţelor de hidrocolonoterapie:

• constipaţie
  • balonare,
  • dureri abdominale
  • dureri de cap
  • oboseală cronică
  • dureri articulare
  • iritaţii ale pielii
  • depresie
  • imunitate scăzută
  • supraponderabilitate
  • colon spastic şi sindromul colonului iritabil
  • mirosul neplăcut al gurii

În ce constă procedura: Hidrocolonoterapia este o procedură care se realizează individual, în intimitatea unui cabinet cu sistem închis, aşadar nu ai de ce să îţi faci griji.

Pe toată durata procedurii se foloseşte apă călduţă, filtrată, care este infuzată în mod repetat în colon şi care este urmată de eliberări repetate ale reziduurilor prin tubul special. Spre deosebire de clismă, care curăţă doar partea inferioară a colonului, hidrocolonoterapia permite eliminarea resturilor de toxine de pe întreg colonul.

Contraindicaţii: fisuri şi fistule anale, hemoroizi inflamaţi şi dureroşi, cancer rectal sau de colon, sarcină, anemie severă, epilepsie, boli cardiace.

Pentru o programare, contactează-ne, utilizând una dintre modalitățile de mai jos!

Luni - Duminică 9:00 – 21:00Orice vizită se face în baza unei programări prealabile

Abonează-te la Newsletter
economisește la prima ta rezervare

Ananda Clinic © 2021. Toate drepturile rezervate